Październikowe dostawy BMW i BMW iPerformance i MINI Electric wyniosły 13 016 sztuk na całym świecie, co stanowi wzrost o 38,4% w porównaniu z tym samym miesiącem ubiegłego roku.

Sprzedaż pojazdów elektrycznych Grupy BMW w bieżącym roku wyniosła łącznie 110 560 (+ 41,6%), co ponownie potwierdza pozycję firmy jako wiodącego światowego dostawcy samochodów z napędem elektrycznym premium. 

Zelektryfikowane pojazdy odgrywają coraz większą rolę w ogólnej sprzedaży BMW Group: w październiku 18,4% sprzedaży sedanów BMW serii 5 i 23,1% sprzedaży BMW 2 Series Active Tourer było hybrydowym wariantem plug-in. BMW i3, które osiągnęło wzrost sprzedaży od momentu wprowadzenia na rynek w 2013 r., zwiększyło sprzedaż o 10,8% (3 158) w październiku.

W 2025 r. Grupa BMW będzie posiadała co najmniej 25 elektrycznych pojazdów w swojej linii modelowej.

Pod koniec tego miesiąca firma będzie świętować światową premierę długo wyczekiwanego pojazdu iNEXT Vision w Los Angeles Auto Show.